دیگ استخری | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ استخری | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ استخری: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دیگ استخری را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات مشعل استخری- دیگ آبگرم مستقیم- لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم- آبگرمکن استخر- دیگ گالوانیزه قیمت- دیگ آب گرم مصرفی- محاسبه ظرفیت دیگ فولادی که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


دیگ استخری: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع مشعل استخری- دیگ آبگرم مستقیم- لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم- آبگرمکن استخر- دیگ گالوانیزه قیمت- دیگ آب گرم مصرفی- محاسبه ظرفیت دیگ فولادی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دیگ استخری باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

دیگ استخری- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دیگ استخری در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشعل استخری- دیگ آبگرم مستقیم- لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم- آبگرمکن استخر- دیگ گالوانیزه قیمت- دیگ آب گرم مصرفی- محاسبه ظرفیت دیگ فولادی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دیگ استخری را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

 دیگ استخری | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ استخری طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید دیگ استخری لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

دیگ آب گرم چیست؟

دیگ های آبگرم مصارف زیادی در سیستم های گرمایشی ساختمان ها ، صنایع و ... دارند. بطور کلی دیگ آبگرم دستگاهی است که با استفاده از شعله مشعل وظیفه تامین آبگرم مورد نیاز سیستم های گرمایشی مانند فن کوئل ها، شوفاژها، آبگرم مورد نیاز در استخر و ... را به عهده دارد.

بویلر آب گرم، نام دیگر دیگ آبگرم است. دیگ آب گرم یکی از مهم‌ترین اجزای سیستم‌های گرمایشی به شمار می‌رود که در موتورخانه‌ها قرار می‌گیرد. دیگ استخری -  انواع دیگ آب گرم در صنعت به کار گرفته می‌شوند تا بخشی از نیاز عمده نیروگاه‌های حرارتی را برطرف کنند. در حالت عادی نیز این دست از تجهیزات گرمایشی را می‌توان در مناطق مسکونی استفاده کرد. در این شرایط، تنها از حرارت بخار آب استفاده می‌شود. به طوری که از طریق روش‌های انتقال گرما، مقداری انرژی به هوای خانه انتقال پیدا می‌کند و هوای خانه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

دیگ آب گرم چیست؟

شکل ظاهری دیگ آبگرم به صورت استوانه‌ای است. چندین لوله درون این استوانه قرار دارند که آب گرم در آن‌ها جریان دارد. در حقیقت، گرمایی که در اثر کارکرد دیگ آب گرم به وجود می‌آید، به آب داخل این لوله‌ها انتقال پیدا می‌کند و در پی آن، آب گرم درون این استوانه به گردش در خواهد آمد. در صورتی که این گردش آب گرم به اتمام برسد، مقداری آب سرد خواهیم داشت که گرمای خود را در اثر گردش از دست داده است.

 

کاربرد دیگ آبگرم چیست و در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟

کوره، مشعل، لوله آتشخوار، درب‌های جلو و عقب، دریچه بازدید، تابلو برق، مانومتر، ترموتور، ترموستات، شیر اطمینان، منبع دوجداره و منبع انبساط از اجزای تشکیل دهنده دستگاه دیگ آب گرم به شمار می‌روند. وجود منبع دوجداره در دیگ آب گرم به منظور جلوگیری از انتقال گرما به اطراف است. به صورتی که بعد از گرم شدن آب داخل این دستگاه، مقدار از گرما به محیط خارج انتقال پیدا نمی‌کند.

دیگ استخری  - به طور معمول، دیگ آب گرم برای تاسیسات ساختمانی و سیستم گرمایش مرکزی به منظور فراهم کردن گرمای مورد نیاز محیط استفاده می‌شود. زمانی که دیگ آب گرم در سیستم گرمایش مرکزی قرار می‌گیرد، می‌تواند گرما و انرژی مورد نیاز برای رادیاتورها و فن کوئل‌های موجود در ساختمان فراهم کند.

یک نمونه دیگر از موارد مصرف دیگ آب گرم، استفاده از آن‌ها در استخر و پارک‌های آبی است؛ چرا که دیگ آب گرم موجب تامین مداوم انرژی گرمایی برای افزایش دمای مقدار زیادی آب است. از نظر اقتصادی هم خرید دیگ آب گرم برای گرم نگهداشتن حجم زیادی آب در مدت طولانی، کاربردی است. صنایع غذایی و پتروشیمی از جمله صنایع دیگری هستند که از دیگ آب گرم استفاده می‌کنند.

انواع دیگ آبگرم

عمدتا دیگ های آبگرم از لحاظ جنس ساخت بدنه و نوع کارکرد مطابق با این جنس به دو دسته اصلی تقسیم می شوند.

به بیانی ساده، دیگ آب گرم یک دستگاه گرمایشی است که آب گرم در آن گردش می‌کند. دیگ استخری  - دیگ آب گرم را می‌توان براساس کارکرد و جنس بدنه آن‌ها تقسیم‌بندی کرد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم تا با آگاهی کامل بتوانید بهترین تجربه خرید را از ونداد تجهیز داشته باشید.

دیگ فولادی

بطور کلی دیگ های فولادی با داشتن ظرفیت های حرارتی بالا، توانایی تامین آبگرم مصرفی و ذخیره آن را در حجم زیاد دارند از این رو بیشترین کاربرد این دیگ ها در بیمارستان ها، ویلاهای بزرگ، ساختمان های اداری و تجاری و .... می باشد. عمدتا در عملیات تولید دیگ های فولادی برای ساخت محفظه احتراق از آلیاژ فولاد و برای ساخت تیوب ها و لوله های دیگ از لوله های آتش خوار استفاده می شود. دیگ های فولادی از لحاظ ابعاد ، ظرفیت و فشار کاری به دو دسته واتر تیوپ و فایر تیوپ تقسیم می شوند.

دیگ استخری  - ساختار دیگ آب گرم فولادی ساده است. همانطور که مشخص است، جنس دیگ آب گرم فولادی از فولاد است. این نوع دیگ آب گرم در مقایسه با نوع چدنی آن، طول عمر بیشتری دارد. همچنین، راندمان دیگ آب گرم فولادی در طی زمان افت نمی‌کند.

دیگ فولادی واتر تیوپ (لوله آبی)

در این نوع دیگ های فولادی آب در داخل لوله ها جریان دارد و حرارت مشعل فضای اصلی دیگ را اشغال کرده و در اثر آن گازهای داغ از اطراف لوله ها عبور می کند و در نتیجه آب داخل لوله ها گرم می شود. ساخت دیگ فولادی واتر تیوب در نیروگاه ها و در دمای 550 درجه سانتی گراد  و فشار 100 بار بخار انجام می گیرد از این رو این بویلرهای فولادی برای کارکرد در دما و فشار بسیار بالا ساخته شده اند.

دیگ فولادی فایر تیوب (لوله آتشی)

در دیگ های فایرتیوپ فشار ساخت اولیه تا 30 بار بخار کاسته می شود و همچنین این دیگ ها دارای لوله های فولادی بلند هستند که دود حاصل از احتراق و جریان شعله ی مشعل با عبور از درون لوله های این لوله های فولادی گرمای خود را به آب انتقال می دهند.

 

دیگ استخری | 30درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ استخری- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – دیگ استخری– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات مشعل استخری- دیگ آبگرم مستقیم- لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم- آبگرمکن استخر- دیگ گالوانیزه قیمت- دیگ آب گرم مصرفی- محاسبه ظرفیت دیگ فولادی پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – دیگ استخری– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.